Projekty

  • V ZSE pracujú rôzni ľudia, ktorí sú tu spolu už 100 rokov a spája ich spoločná misia – prinášať do životov ľudí svetlo. ​

    Vďaka príbehom konkrétnych zamestnancov a ich rôznorodosti sme sa mohli vrátiť späť v čase a zaspomínať si, ako vyzerala energetika a práca v ZSE kedysi a a ako je to dnes.​

    Výsledkom 12-mesačného projektu bolo 9 videí - osobných príbehov o živote vo firme a ľuďoch, ktorí v nej pracovali alebo stále pracujú. Videorozhovory sme doplnili fotografiami z ich súkromných archívov a retro zábermi z archívov RTVS a SFÚ.​

    Bonusové video prinieslo krátky zostrih vtipných momentov ​z nakrúcania projektu.

    Highlights:

    • viac ako 6 800 unikátnych vzhliadnutí videí

    • 87% zásah najsledovanejšieho videa

    •50% priemerná sledovanosť všetkých 9 videoseriálov

  • Cieľom bolo odkomunikovať 30 rokov Telekomu v biznise a novú identitu služieb pre biznis - T-biznis.

    Zadanie teda nebolo jednoduché, hľadali sme spôsob ako uchopiť tak náročnú tému.

    Zorganizovali sme tak tlačovú konferenciu, ktorú sme postavili na kontraste starého a nového spôsobu podnikania - novinárov na miesto konania vozili veksláci na Škodách 105, no a na mieste konania ich už čakal "nový" svet - v najnovšom coworkingu v Jurkovičovej teplárni.

    Povedali sme si, že cesta je cieľ a celý mediálny event sme postavili na fyzickom prechode a kontraste medzi starým a novým spôsobom podnikania.

    Highlights:

    • 29 mediálnych výstupov, z toho 5 platených

  • Dlhodobým cieľom projektu ENTER je zvyšovať vnímanie Telekomu ako operátora, ktorý podporuje digitálne vzdelávanie.

    To sa nám dlhodobo darí, no hľadali sme spôsob, ako toto vnímanie ešte viac podporiť - a spraviť to zmysluplným spôsobom.

    Vyhlásili sme preto ENTER Olympiádu, súťaž, v ktorej si študenti zapojení do projektu zmerajú sily v programovaní, v kritickom myslení, tímovej práci, ale aj soft skills.

    Highlights:

    • Média: 22 výstupov z toho 4 platené

    • Social media:

    o 2,8 mil. impresií

    o 1,3 mil. reach

    o TikTok: 5316 views & 308 reakcií

    o IG: 1400 reach

    o Influenceri: 365 tis. impresií & 21 tis. engagement

  • Pamätáte si brandované "operátorské" telefóny? Bežné pred takmer 15 rokmi, netradičné dnes.

    Telekom sa po rokoch rozhodol ponúknuť zákazníkom svoje vlastné zariadenia - najdostupnejšie 5G smartfóny T-Phone a T-Phone PRO, ktoré majú ambíciu doslova priniesť 5G do každého vrecka.

    Predstavili sme ich na netradičnom evente v podzemí DPOH.

    Highlights:

    • Média: 28 výstupov v kľúčových médiách zasahujúcich cieľovú skupinu

  • Česká skupina Smarty BRANDS vstúpila na Slovensko s jasnou víziou - poskytnúť zákazníkom komplexný zážitok zo sveta elektroniky a gamingu.

    Súčasťou tohto prístupu je aj začlenenie existujúcich predajní - dnes už legendárneho - Brlohu, čo prinesie širšiu ponuku a služby pre gamingovú komunitu.

    Naša spolupráca zahŕňala komplexnú PR podporu štartu Smarty.sk na Slovensku, otvorenie prvej predajne v bratislavskom Avione a komunikáciu integrácie Brlohu do pobočkovej siete.

    Prvá predajňa Smarty v Bratislave otvorila svoje brány s atraktívnym sprievodným programom a prítomnosťou známeho tech influencera Duckloka.

  • Na exkluzívnej tlačovej konferencii “Vernisáž paušálov” sme predstavili sedem nových mobilných paušálov Telekomu SK prostredníctvom umenia a AI.

    Každý z obrazov, vytvorených v spolupráci s ChatGPT a Midjourney pod vedením nášho skúseného Art Directora Michala Szulanyiho, bol inšpirovaný jedným z paušálov, čím sme vytvorili most medzi technológiou a kreativitou.

    Tlačová konferencia bola prijatá s nadšením a zaznamenala výrazný mediálny záujem. Predstavené obrazy, ako syntéza umenia a technológie, poskytli jedinečný a nezabudnuteľný zážitok pre prítomných novinárov. Toto podujatie dokázalo, že umenie a technológia môžu ísť ruka v ruke a prinášať nové, nevídané perspektívy.

    Tento príklad ukazuje, ako môže byť umenie a technológia účinnými nástrojmi v marketingu a komunikácii. Ich spojenie otvára nové možnosti pre prezentáciu produktov a značiek v digitálnej ére.

  • Internet, ktorý je dostupný úplne všade, musí byť dostupný aj v priestoroch garáže.

    Kde inde je to možné lepšie komunikovať?

    Po množstvách tlačových konferencií, ktoré sme realizovali na rôznych netradičných miestach sme sa rozhodli, že v tejto tradícií budeme pokračovať.

    Priamo v garáži Telekomu sme preto zvolali tlačovú konferenciu, ktorá predstavila nový produkt WOW Wi-Fi, po ktorom zákazníci volali už dlhodobo.

    Highlights:

    • Média: 16 – veľmi dobre ilustratívnych- výstupov, unikátnosť našej produkcie v garáži dopomohla médiám odprezentovať reálnu podstatu produktu

  • V rámci našej dlhoročnej spolupráce so Slovak Telekomom sme sa spolu s agentúrami MUW Saatchi & Saatchi a Wavemaker SK podieľali na výnimočnej kampani, ktorá sa sústredí na základné ľudské hodnoty.

    Kampaň #REŠPEKT je ojedinelým projektom, ktorý spája osobnosti z rôznych sfér života - od emeritného arcibiskupa Róberta Bezáka až po herca Victora Ibaru, vrátane komikov ako Bekim a Simona Salátová - všetci sa spojili preto, aby dali priestor kľúčovej téme: vzájomnému rešpektu.

    V dnešnej dobe, keď technologické inovácie ako 5G a optické siete sľubujú spojenie ľudí, naša kampaň pripomína, že bez vzájomného rešpektu a porozumenia nás technológia sama osebe nespojí. Tento projekt bol odvážnym krokom k otvoreniu diskusie o hlbšej súdržnosti našej rozdelenej spoločnosti.

  • V rámci nášho dlhodobého partnerstva so ZSE Drive sme s hrdosťou predstavili ich najnovšiu inováciu: Virtuálnu batériu pre elektromobily. Na praktickom ukážkovom podujatí pre médiá sme demonštrovali, ako obnoviteľná energia z fotovoltických panelov môže revolučne meniť spôsob nabíjania elektromobilov v domácnostiach po celom Slovensku.

    Týmto krokom sme nielen zvýraznili dôležitosť využívania obnoviteľných zdrojov energie, ale aj ukázali, ako každodenné inovácie prispievajú k dosiahnutiu udržateľnejšej budúcnosti. Naša práca s ZSE Drive reflektuje náš záväzok k ekologickej zmene a našu vôľu byť súčasťou pozitívneho vplyvu na životné prostredie.