Projekty
-
V ZSE pracujú rôzni ľudia, ktorí sú tu spolu už 100 rokov a spája ich spoločná misia – prinášať do životov ľudí svetlo.
Vďaka príbehom konkrétnych zamestnancov a ich rôznorodosti sme sa mohli vrátiť späť v čase a zaspomínať si, ako vyzerala energetika a práca v ZSE kedysi a a ako je to dnes.
Výsledkom 12-mesačného projektu bolo 9 videí - osobných príbehov o živote vo firme a ľuďoch, ktorí v nej pracovali alebo stále pracujú. Videorozhovory sme doplnili fotografiami z ich súkromných archívov a retro zábermi z archívov RTVS a SFÚ.
Bonusové video prinieslo krátky zostrih vtipných momentov z nakrúcania projektu.
Highlights:
• viac ako 6 800 unikátnych vzhliadnutí videí
• 87% zásah najsledovanejšieho videa
•50% priemerná sledovanosť všetkých 9 videoseriálov
-
Cieľom bolo odkomunikovať 30 rokov Telekomu v biznise a novú identitu služieb pre biznis - T-biznis.
Zadanie teda nebolo jednoduché, hľadali sme spôsob ako uchopiť tak náročnú tému.
Zorganizovali sme tak tlačovú konferenciu, ktorú sme postavili na kontraste starého a nového spôsobu podnikania - novinárov na miesto konania vozili veksláci na Škodách 105, no a na mieste konania ich už čakal "nový" svet - v najnovšom coworkingu v Jurkovičovej teplárni.
Povedali sme si, že cesta je cieľ a celý mediálny event sme postavili na fyzickom prechode a kontraste medzi starým a novým spôsobom podnikania.
Highlights:
• 29 mediálnych výstupov, z toho 5 platených
-
Dlhodobým cieľom projektu ENTER je zvyšovať vnímanie Telekomu ako operátora, ktorý podporuje digitálne vzdelávanie.
To sa nám dlhodobo darí, no hľadali sme spôsob, ako toto vnímanie ešte viac podporiť - a spraviť to zmysluplným spôsobom.
Vyhlásili sme preto ENTER Olympiádu, súťaž, v ktorej si študenti zapojení do projektu zmerajú sily v programovaní, v kritickom myslení, tímovej práci, ale aj soft skills.
Highlights:
• Média: 22 výstupov z toho 4 platené
• Social media:
o 2,8 mil. impresií
o 1,3 mil. reach
o TikTok: 5316 views & 308 reakcií
o IG: 1400 reach
o Influenceri: 365 tis. impresií & 21 tis. engagement
-
Pamätáte si brandované "operátorské" telefóny? Bežné pred takmer 15 rokmi, netradičné dnes.
Telekom sa po rokoch rozhodol ponúknuť zákazníkom svoje vlastné zariadenia - najdostupnejšie 5G smartfóny T-Phone a T-Phone PRO, ktoré majú ambíciu doslova priniesť 5G do každého vrecka.
Predstavili sme ich na netradičnom evente v podzemí DPOH.
Highlights:
• Média: 28 výstupov v kľúčových médiách zasahujúcich cieľovú skupinu
-
Česká skupina Smarty BRANDS vstúpila na Slovensko s jasnou víziou - poskytnúť zákazníkom komplexný zážitok zo sveta elektroniky a gamingu.
Súčasťou tohto prístupu je aj začlenenie existujúcich predajní - dnes už legendárneho - Brlohu, čo prinesie širšiu ponuku a služby pre gamingovú komunitu.
Naša spolupráca zahŕňala komplexnú PR podporu štartu Smarty.sk na Slovensku, otvorenie prvej predajne v bratislavskom Avione a komunikáciu integrácie Brlohu do pobočkovej siete.
Prvá predajňa Smarty v Bratislave otvorila svoje brány s atraktívnym sprievodným programom a prítomnosťou známeho tech influencera Duckloka.
-
Na exkluzívnej tlačovej konferencii “Vernisáž paušálov” sme predstavili sedem nových mobilných paušálov Telekomu SK prostredníctvom umenia a AI.
Každý z obrazov, vytvorených v spolupráci s ChatGPT a Midjourney pod vedením nášho skúseného Art Directora Michala Szulanyiho, bol inšpirovaný jedným z paušálov, čím sme vytvorili most medzi technológiou a kreativitou.
Tlačová konferencia bola prijatá s nadšením a zaznamenala výrazný mediálny záujem. Predstavené obrazy, ako syntéza umenia a technológie, poskytli jedinečný a nezabudnuteľný zážitok pre prítomných novinárov. Toto podujatie dokázalo, že umenie a technológia môžu ísť ruka v ruke a prinášať nové, nevídané perspektívy.
Tento príklad ukazuje, ako môže byť umenie a technológia účinnými nástrojmi v marketingu a komunikácii. Ich spojenie otvára nové možnosti pre prezentáciu produktov a značiek v digitálnej ére.
-
Internet, ktorý je dostupný úplne všade, musí byť dostupný aj v priestoroch garáže.
Kde inde je to možné lepšie komunikovať?
Po množstvách tlačových konferencií, ktoré sme realizovali na rôznych netradičných miestach sme sa rozhodli, že v tejto tradícií budeme pokračovať.
Priamo v garáži Telekomu sme preto zvolali tlačovú konferenciu, ktorá predstavila nový produkt WOW Wi-Fi, po ktorom zákazníci volali už dlhodobo.
Highlights:
• Média: 16 – veľmi dobre ilustratívnych- výstupov, unikátnosť našej produkcie v garáži dopomohla médiám odprezentovať reálnu podstatu produktu
-
V rámci našej dlhoročnej spolupráce so Slovak Telekomom sme sa spolu s agentúrami MUW Saatchi & Saatchi a Wavemaker SK podieľali na výnimočnej kampani, ktorá sa sústredí na základné ľudské hodnoty.
Kampaň #REŠPEKT je ojedinelým projektom, ktorý spája osobnosti z rôznych sfér života - od emeritného arcibiskupa Róberta Bezáka až po herca Victora Ibaru, vrátane komikov ako Bekim a Simona Salátová - všetci sa spojili preto, aby dali priestor kľúčovej téme: vzájomnému rešpektu.
V dnešnej dobe, keď technologické inovácie ako 5G a optické siete sľubujú spojenie ľudí, naša kampaň pripomína, že bez vzájomného rešpektu a porozumenia nás technológia sama osebe nespojí. Tento projekt bol odvážnym krokom k otvoreniu diskusie o hlbšej súdržnosti našej rozdelenej spoločnosti.
-
V rámci nášho dlhodobého partnerstva so ZSE Drive sme s hrdosťou predstavili ich najnovšiu inováciu: Virtuálnu batériu pre elektromobily. Na praktickom ukážkovom podujatí pre médiá sme demonštrovali, ako obnoviteľná energia z fotovoltických panelov môže revolučne meniť spôsob nabíjania elektromobilov v domácnostiach po celom Slovensku.
Týmto krokom sme nielen zvýraznili dôležitosť využívania obnoviteľných zdrojov energie, ale aj ukázali, ako každodenné inovácie prispievajú k dosiahnutiu udržateľnejšej budúcnosti. Naša práca s ZSE Drive reflektuje náš záväzok k ekologickej zmene a našu vôľu byť súčasťou pozitívneho vplyvu na životné prostredie.